Dieci punti per a manutenzione di l'attrezzatura per a fabbricazione di tubi in acciaio inox

A manutenzione di l'attrezzatura di tubi saldati di macchine di fabbricazione di tubi in acciaio inox hè assai impurtante. Una manutenzione curretta pò allargà assai a vita di serviziu di l'attrezzatura di tubi saldati, migliurà a so sicurezza è stabilità, è assicurà a qualità di u tubu saldatu. Tuttavia, parechji saldatori anu vistu chì e macchine grandi cume e macchine per tubi in acciaio inox si sentenu più cà abbastanza è ùn sanu micca induve mantene. Alcuni clienti anu ancu espressu a speranza chì l'ingegneri di JIANGSU TISCO INDUSTRIAL CO., LTD anu affidatu i travaglii di manutenzione è riparazione regulare.

TISCO Machine hà da visità i clienti di modu regulare, capisce l'attrezzatura chì usamu in u situ di u cliente, aiuta i clienti à fà u travagliu di manutenzione, cumunicà cù u cliente nantu à a tecnulugia di tubi saldati, regule di manutenzione di attrezzature saldate, ecc., Chì hè altamente ricunnisciuta da i clienti, ma dopu à tuttu, l'attività di attrezzature per macchine pipa in acciaio inox xxxx hè ancu relativamente grande è ùn pò micca esse visitata in persona per u travagliu di manutenzione. Di conseguenza, l'ingegneri di TISCO Machine anu spartutu alcuni di i punti chiave in u mantenimentu di l'attrezzatura di tubi in acciaio inossidabile per aiutà i clienti à compie u travagliu di manutenzione in modu indipendente.

Dieci Punti Chjave Per u Mantenimentu di l'Attrezzature Macchine di Tubi in Acciaio Inox:

1.U quadru horizontale hè un supportu di truss di uscita laterale in duie vie. Quandu avete bisognu di rimpiazzà u cimbale, allentate i bulloni di fixazione di u supportu esterno. Tirà u supportu esterno è cambià u latu, chì hè simplice è cunveniente. A riduzione di u quadru hè realizata separatamente da i dui lati, è l'ajustamentu hè flessibile, cunveniente è di alta precisione.

2.A posizione verticale pò esse regolata orizzontalmente o individualmente in a basa. Pò esse ancu regolatu verticalmente è convenientemente. I cuscinetti volventi sò cuscinetti volventi.

3.U quadru di carica adopta un meccanismu à doppiu mulinu parallele girevole à quattru ligami cantilever, chì pò esse feritu durante u prucessu di travagliu di l'unità. Questu pò riduce u tempu di preparazione è permette à u dispositivu di esse continuamente pruduttu senza una agulla curva.

4.A linea centrale di i primi dui spindles di saldatura hè +/- 45 ° angulu à a linea centrale rotulante è pò esse regolata. A saldatura hè lucidata da duie direzzioni in direzzione scaglionata, chì u centru hè u centru di u saldatore. A saldatura hè macinata direttamente à un angulu di 90 gradi à a linea centrale di rotolamentu per una migliore lucidatura.

5.A cunfigurazione elettrica di l'unità di saldatura di tubi in acciaio inox adotta una regolazione di velocità di cunversione di frequenza.

6.Aduprendu a tecnulugia di cuntrollu di frequenza, a velocità hè sensibile, liscia, à bassu rumore, è un consumu di energia inferiore.

7.A macchina è a dimensione di furmagliu sò guidate da un unicu mutore, chì hè compattu è faciule da mantene. Sollevate, installate, è faciule da operà.

8.Aduprate l'accoppiamento croce universale per girà, girà u buttone, longa vita, pulitu, bellu, leggeru.

9. U quadru horizontale hè un quadru rotativu chì gira attraversu a scatula di ingranaggi senza fine è l'accoppiatore. Ci hè una scatula di cambio à 4 velocità (1 retromarcia) trà a scatula di vite senza vite è u mutore, ciò chì rende l'unità più comoda da operà è u rotulu hè più stabile.

10.Per a regolazione di a pompa à oliu di a macchina di livellazione interna, ancu se ci hè un filtru in l'internu, u cliente hà sempre bisognu di fà un travagliu di pulizia regulare per assicurà chì a pompa d'oliu ùn sia micca bluccata. U passaghju d'aria di u sensore d'ossigenu deve esse ancu pulitu regolarmente per prevene l'oliu eccessivu. Bluccatu per evità cortocircuiti.


Tempu di posta: Apr-30-2021

Mandateci u vostru missaghju:

Scrivi quì u to missaghju è mandatelu